En skön dag!

Näe de blev inte så mkt uträttat idag, mer än att jag köpte ansiktskräm på apoteket.....

Har faktiskt känt att jag förtjänat en dag utan massa måsten,.... Jag har faktiskt inte varit riktigt ledig sedan 1 december,... eller egentligen fredagen innan typ.... Så idag har jag njutit av att faktiskt inte behöva göra någonting....

Ja jag va ledig för att åka till Budapest med mamma,... men de e fan inte ledigt på riktigt,... det är full fart från 08 till 20 och med min mamma så är det konstant strul.... eller inte strul kanske, men det är ju inte direkt avslappnande..... vi har en ganska ansträngd rellation jag å mamma.... men vi kan iaf vistas i samma lokaler och umgås som någorlunda vuxna.....

När A kom hem lagade vi (jag) tacos, som A köpt ingredienter till =) tanken va att vi skulle käka de igår,... men de skulle blivit så sent, så de blev idag istället =)

För en gångs skull så va de helt okej att laga mat,... för jag slapp gå upp till centrum å styra upp inköpen.... de fixade vi över telefon =)  De e konstigt, men han är faktiskt mer benägen att hjälpa till nu när jag har jobb,... han fattar väl att jag inte kan serva honom hela tiden.... å de e såååå skönt ! 
Allt är ju fortfarande inte frid och fröjd, men de är så mycket bättre. 

Nu ska jag hoppa in i duschen, passar på nu när de är nyheter på 4an, så missar jag ingenting av Wallander - Hemligheten.  

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback