det blir inte alltid som man tänkt sig...

De blev  inget skansen idag,... alla är sjuka, utom jag dåra....

Riktigt synd, för jag hade sett fram emot de... å nu vet jag lixom inte vad jag ska ta mig för.... luften gick lixom ur mig.....

Tror jag ska ta en tur till Willys sen, å handla lite mat... vi har nästan ingenting hemma, å jag vill ha köttbullar (hemma gjorda), prinskorv, potatis, lax å sill å massa annat gott.... sen behöver vi köpa lite annat mat oxå,... men jag ska först kolla lite på TV.... de e ju skidskytte nu =)

Trots att de är synd att de inte blev någe skansenbesök så är de rätt skönt att ligga på soffan å ta de lite lugnt.
Jag tror egentligen inte att A är så där värst sjuk,... men får han lite ont så är han döende.... typ.... iallafal när han pratar med mig..... Nu ligger han här brevid å pratar i telefon, å låter precis som vanligt.... med andra ord. frisk..... hm.....


jaja Willys, boka tvätttid, och städa lite. så ser planerna ut idag....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Nicole

HAHA ja men det gör det nog i de flesta =)

2008-12-20 @ 12:48:54
URL: http://rumnsex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback