dammstorm ger huvudvärk...

Ligger hemma i soffan å försöker återhämta mig lite efter dagens bravader,.... jag har städat en del.... Kan inte påstå att jag mår bättre äv de..... jag har ont i huvet, näsan är täppt, och halsen kliar efter allt jävla damm.

A har åkt in till stan, så jag har de lungt å skönt hemma =)  Ligger å kollar på Saltön, riktigt bra serie, helt i min smak, skriven av Viveca Lärn, utspelar sig på svenska västkusten =)

Ska ta tag i stäningen lite till senare,.... men de känns så träligt när inte A tar tag i sin skit.... får se vad som hände hemma.... känner att jag vill flytta på lite möbler, typ flytta ut bokhyllan som står i sovrummet, för just nu är de den enda förändringen som är möjlig,.... 
jag vill egentligen köpa en del nytt, men de får bli ett senare projek, typ när jag har pengar, och vet att det kommer lika mycket pengar månaden efter.... 

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback