what to do...? And When...???

Sitter i soffan å glor på TV, för tillfället är de Basel - IFK GBG.... kan väl inte påstå att jag är överdrivet engagerad, men de e rätt skönt att bara slökolla på fotboll, utan att egentligen bry sig om hur matchen slutar.....

De där känslan i magen är fortfarande kvar, och om jag inte tar helt fel så känns den nästan mer nu än tidigare,....men jag kan fortfarande inte komma på vad de e,.... eller de e klart att jag har mina aningar,.... och jag vet att de inte är nått fysiskt,....jag är inte gravid, jag har inte mens å ska inte ha de på ett tag,...  men fortfarande så är jag allt annat än säker på vad känslan beror på..... DE E SKIT JOBBIGT!!!!

Förhoppningsvis så blir helgen rikrigt lugn,... vet ännu inte om jag följer med A ut till landet, det lutar åt att jag stannar hemma,... känner att jag behöver vara lite för mig själv.... å verkligen bara VARA. Jo ja vet att de inte är länge sen jag va ifrån A, men de va evigheter sedan jag hade en hel helg bara för mig själv,....

Skulle behöva ligga i badet å lyssna på bra musik, dricka ett gott glas vin, å bara slappa.... kolla på någon film som jag redan sett 1miljon gånger, ta en promenad, sätta mig på en bänk å bara lyssna på,... ja vad de nu är som låter.....

Jag skulle behöva göra så mkt, men framför allt så skulle jag behöva göra ingenting....!

Jag vill äta gott å nyttigt, å försöka plocka undan lite hemma.....
Jag skulle behöva ta mig en ordentlig funderare på hur jag ska göra i höst, med skola å sånt....
Frågan är bara när jag ska hinna göra allt detta ???

Snart ska jag sova, för jag är helt färdig,.... sov typ 2timmar i natt,..... A kom hem runt 4, å då hade jag ännu inte somnat ordentligt,..... å klockan 06:30 ringde klockan,.....*snark*

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback