utgång =)

Tjohooo !!!!

 V räddade mig ! Hon skulle ut med några polers, å jag får följa med =)

Yeeey !!!!

Ville bara meddela det !

förövrigt så har jag pratat med en gammal bekant på MSN och FB nu under kvällen... de e bra konstigt vilka svängar livet tar.... första gången jag träffade honom så trodde jag aldrig att vi skulle få en rellation efteråt, mer än möjligtvis morsa på varrandra om vi råkade ses....

Jag sprang på honom i innsbruck i somras.... SÅ KUL ! Jag va näst intill aspackad. haha, vi snackade lite å sen vare inte mer med de.... sen hittade jag honom på FB, å måste säga att de e riktigt kul... Han e en kul prick! Å såååå dryg, å känner mig som den jag en gång var,... vilket konstigt nog är rätt skönt... väldigt befriande.... eller jag är egentligen samma person idag.... bara inte lika ofta.... å trots att jag inte är helt nöjd eller stolt över alla min beslut tidigare, så kan jag ärligt säga att de är få beslut som jag ångrar, för jag viste ju inte då de jag vet nu....

Oj de blev rätt mycker skrivet, när jag egentligen bara vill meddela att jag ska ut å bärsa ikväll =)

Hoppas alla får en super kväll !

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback