städfrensi...

Jag måste vara sjuk, för nu har jag städat i två dagar, och ska fortsätta även idag,....
Igår gick jag runt med dammsugaren, å röjde som fan i v-rummet, putsade alla fönster i lägenheten, de tog sin lilla tid, idag ska jag ta tag i de som jag inte han med igår,.... så idag ska jag ta tag i köksskåpen, måla insidan på min garderob, den är nämligen brun, så nu ska den bli vid... =) de lär ju ta en stund,... sen får vi se vad jag tar mig för,... men toan behöver få sig en omgång, med dammsugare å mopp.... A gör de visserligen ibland, men han har nog missad den lilla biten med att om moppen är skitig, så blir inte golvet renare, bara blötare.... så idag ska de göras ordentligt =) lite på mormors vis =P 

Tog tag i balkong möblerna, så nu är de inoljade =)

Nu ska jag sätta igång

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback