söka jobb....

Jag håller som bäst på att leta jobb, på alla möjliga sidor på nätet,...
Helst vill jag ha enn heltidsjobb, med fast månadslön,... men de e nog inte det lättaste att få....men jag hoppas....
Men innan jag söker nått jobb, så måste jag få ordning på mitt CV, för de har jag lixom aldrig engagerat mig i.... men nu har jag börjat,... men de e fan inte lätt !

Det största problemet är det personliga brevet....*suck*

Sitter å kollar på supersiza vs superskinny, de e skrämmande att se vad folk stoppar i sig !

Nog för att jag inte är den mest nyttiga i världen, men jag har ändå koll på vad jag stoppar i mig, å jag vet att jag äter för mkt av en del, för lite av en del,...men mest rör jag på mig för lite....
Jag är en sån som ogärna ger upp mat, jag går lixom inte att leva med.... då börjar jag hellre träna,... å de ska jag göra, måste bara köpa ordentliga löparskor, för jag får ont i benen av dom jag har nu... jag kan alltså inte ens gå i rask takt i dem.....

Nu ska jag glo lite mer på TV, sen är det dax för sängen, vill hinna läsa lite innan jag somnar, å helst inte somna sååå sent.....

BTW de bidde ingen prommenad,.... får ta de imorn....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Elisabeth

Hej gumz!

Nu har jag skickat massor av platsannonser som jag tror skulle passa dig till din mailadress.



Kram

2008-08-07 @ 22:29:22
URL: http://www.nogg.se/elisabethpetersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback