sleepdeprived

bokmalen läste till straxt innan 1 i natt, boken va bra från början, sen att jag ÄLSKAR Beck serien gör säkert sitt....

A kom hem runt 1 tror jag, jag hade iaf inte somnat..... sen klockan 4 va han uppe igen, då va de pingis på TV *suck* jag vaknade till, men somnade om ganska omgående =)

Nu har jag varit vaken ett tag å har hunnit duscha, sminka mig, fixa håret (satt upp "luggen" med spännen), klätt på mig, å kollat SL, å bevisligen så fanns de tid kvar till att blogga lite.... otippat va ? ;)

Nu ska jag iväg å umgås med C och D, lilla W är såklart oxå med =) Hon e en så galet söt liten unge, ÄLSKAR MASSOR, om någon gör henne illa så räkna med att tant Sara kommer till undsättning.... haha

Näe nu måste jag borsta tänderna å dra, annars missar jag min buss, å då missar jag min pendel, å då blir jag sen,.... inte bra inte....

Hörs senare idag!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Camilla

Hej gumman!



Såg att SATS sökte receptionist i stockholm, kanske kan vara något för dig på kvällar och helger om du känner att du har tid.

Kramar

2008-08-23 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback