Shoppat lite,....


Har suktat efter en midjekort skinjacka ett bra tag, men inte hittat någon som fallit mig i smaken,... har hittat skit fina, men då har de inte matchat min plånbok, sen har jag hittat sånna som matchat plånboken, men som inte varit så fina. Nu har jag hittat en, på Ellos, ja ja erkänner, jag shoppar på postorder. jag avskyr att gå i affärer, de är kul när man har pengar, men jag har sällan de, å har inte så mkt tålamod heller,.... Men idag så hittade jag en SKITFIN jacka på ellos, priset va inte så farligt, typ 900kr, men jag använde ett av mina erbjudanden så jag har nu beställt den, å den kostar nu inte ens 600kr. TJOHOO! Nu hoppas jag bara att den sitter fint, men att dömma av kommentarerna på hemsidan så kommer jag inte bli besviken är de så att den sitter dåligt, är för stor eller för liten, så är de ju bara å skicka tillbaka den =)




   

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback