Rent och Fint hem

Gud va ja e duktig! *klappar mig själv på axeln*
Nu har jag tvättat alla fönster, iaf insidan på dem,... känner inte riktigt för att klättra på pallar å tvätta alla sidor på fönstrena när de blåser ute,.... känns inte så lockande att tappa balansen när man bor på 5e våningen....

Ugnen är rengjord, SHIT va den va smutsig!!! måste verkligen städa den oftare.....för de här va fan äkligt ! Inte riktigt så illa som i Rent hus  men ändå,.... har dammsugit hela vardagsrummet oxå,  å de va en del skit under soffan,..... tror att A glömmer/struntar i att dammsuga där när han drar fram å panikstädar för att de ska komma folk.... jaja nu är de fint även där =)

Alla jävla datorer, (den stationära står framme, för att vi ska föra över filer från den, men A är ju inte den snabbaste killen i stan, så han har inte fixat de ännu, trots att den stått framme i typ en halv evighet,.. å JAG har köpt sladden som behövs, så de finns egentligen ingenting som hindrar honom.... menmen de e som vanligt..... mycket snack - lite verkstad ) är flyttade till ett hörn, så nu är de inte så mkt ivägen.


Nya bokhyllanHar kollat runt lite på IKEA.se oxå, de ska köpas nya bokhyllor, så nu har jag kollat på hur mycket pengar de kommer gå åt, å de vart inte sååå mkt inte ens 2000kr visserligen utan dörrarna som ska sitta på sen,... men de känns som att de viktigaste är att köpa själva hyllorna först,... sen kan man köpa dörrarna vid senare tillfälle, har man inte så mkt pengar så får man sprida ut kostnaderna.... 

Jag har även kollat på ett nytt soffbord,problemet är att jag gillar de vi har,...men de matchar varken med tv-bänken eller de bokhyllorna vi har eller dem som ska köpas,... å de känns jobbigare att köpa en ny tv-bänk IGEN.... bättre då att sälja soffbordet,eller nått....


Så här ser v-rummet ut nu.


Nya soffbordet  TV-bänken

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback