OS, förkylning och gräsänkling...

Tanken va ju att jag idag skulle åka till Solna å kolla på AIK-Elfsborg.... så blir det inte.
Jag va uppe i god tid, å tog de lungt ett tag,... sen hoppade jag in i duschen,.... när jag va klar där så kände jag mig visserligen frächare, men samtidigt så kände jag mig helt under isen. Jag va snorig å trött i både kroppen å huvet.....

Jag lagade mat, (pytt-i-panna, med stekt ägg) och hoppades att jag skulle känna mig bättre efter att jag käkat lite...... så blev de inte.... !

Så nu ligger jag fortfarande på soffan, å kollar på OS.

De känns sååå surt ! jag ville verkligen gå på kvällens match,... men som vanligt när man sett fram emot något ett tag, så blir de inte som man tänkt sig.....

Men jag har helt enkelt inte råd att gå på kvällens match. Jag jobbar 1vecka till, å måste jobba mina timmar för att lönen ska bli någorlunda.....

Ska gå till centrum å köpa lite inför veckan,... A är på landet, å kommer hem på onsdag..... ska faktiskt bli rätt skönt, att bara få rå om mig själv.... dessutom så är han uppe i tentaplugande, å då e han hopplös att ha å göra med....
Han vill ha knäpptyst, å blir irriterad om jag går in i köket å hämtar ett glas vatten,.... så jag tycker faktiskt att dee skönt att han åker till landet.... då slipper vi de där onödiga bråken som blir när han är stressad, å jag vil fortsätta leva mitt liv.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback