never been kissed....

ja, inte jag alltså, utan på TV.... de e en sån där ÜBER töntig film som jag har sett, ja vet inte hur många gånger,.... men den e så himla söt,... (japp ja e en tönt) haha!

Jag kom inte så långt med disken, å ännu sämmre gick de med städningen i övrigt..... jag är en dålig människa.....
A kommer hem imorn,... vist saknar jag honom,... men samtidigt så måste jag erkänna att de e rätt skönt att få vara HELT själv.... Fick jag bestämma så skulle han komma hem å sen åka tillbaka till landet tills han är klar med tentan..... Jag VET!  jag är en hemsk flickvänn! men de e sant,... jag har verkligen saknat ensamheten... konstigt nog.... men de e säkert så för de flesta,.... ibland så behöver man få vara helt själv, jag har visserligen fått vara ensam hemma förr,... men då har jag mest kännt mig ensam,.... vad som hänt nu, vet jag inte riktigt säkert,... men många bäckar små som man säger,.....

Jag skulle gärna åka ut till landet, om de inte va så att de va ett sånt satans mekk att ta sig dit,.. å för att morsan är där nu.... Jag vill vara ENSAM! Jag kan verkligen känna hur jag börjar hitta lite av mig själv igen,... å jag har saknat henne, den där tjejen som gillade att festa med polarna, som ÄLSKADE att gå å sätta sig på nått hak å öla å snacka skit, tjejen som utan att blinka hakade på om de vankades konsert! 

Jag tror jag har hittat henne ! Å jag ÄLSKAR HENNE!! 

De e dax å på allvar ta tag i mitt liv... 

  • söka jobb
  • plugga upp kurser medans jag söker
  • ta tag i mitt sociala liv
  •  ta körkort
  • köpa bil

 ingen nämn ordning

NU JÄVLAR!!!!



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback