my war at home...

sjuk,...fan jag pallar inte !!!!

Är hemma från jobbet, min mage bestämde sig för att förklara regelrätt krig....*suck* tidigare i veckan så har vi bara vart oense,....Men idag så va de alltså krig...

Jag ligger hemma i soffan, å har hittat en ställning som fungerar..... problemet är bara att jag är hungrig, vilket betyder att jag måste ut i köket å slänga in lunchlådan (som skulle me till jobbet) i micron... verkar jobbigt....

A kommer hem idag,,....å jag vet inte hur jag känner inför de..... vist saknar jag honom, men jag vet oxå att han ska plugga,... vilket betyder att han kommer vara hopplös att umgås med,... jag kommer känna mig som en elefant i en glasbutik,.... å jag kommer inte kunna äta när jag vill, utan kommer få vänta till han vill ha mat..... jag kommer få både laga maten och diska efter den....*suck*

jag skulle vilja ta diskusionen om hur vi har det tillsammans.... men de e ju lixom bara å glömma,... tar jag de nu så kommer de bara att bli värsta kriget,.... han kommer vara på helspänn fram till tentan är klar.... *suck*

jaja nu ska jag kolla vidare på dumburken,... å gå ut å styra upp maten....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback