lokalsinne ?

Jag kom hem för ca 30min sedan, då hade jag för läänge sen sagt till A att jag va på väg hem, han svarar inte, så jag meddelar att jag låser dörren, för han verkar ju inte komma hem....

2minuter senare ringer telefonen,...gissa vem....?  Japp, A ringer, han är på väg hem, från någonstans på söder.....eeeh va? Söder är stort.... han har noll koll på åt vilket håll han ska gå,... varpå jag sätter igång datorn, kollar upp var han är, å talar om hur han ska ta sig hem.... då har han gått förbi minst 2 busshållplatser, men inte ens kommit på tanken att kolla var bussarna går, och om de möjligtvis går en buss som han kan ta......

Men nu är han iaf på en hållplats å väntar på bussen.... så han är hemma om typ 40min.....

Ja va säger man,.... ? Dåligt lokalsinne och tankspridd, inte en bra kombination....

Nu ska jag sova... eller försöka iaf....

Imorn ska jag med J på Lasse W, hon hade biljett över, så jag hakar på =) Ska bli skitkul.... är visserligen inget stort fan.... men han är ju absolut en bra artist !


För övrigt så har kvällen varit bra, trevliga människor, å soft stämning på stan.... Men när stället vi va på började fyllas med blonderade 18åringar, (inget fel i det) men kombinationen dessa donnor och 18åriga testosteronstinna pojkar, kan bli liiiiite för påfrestande,.... så vi drog...



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback