it´s raining,.....SOM F*N!!!

HELT GALET !

De regnar nått helt vansinnigt mycket ! Jag va nere på "turken"  å köpte lite nödvändighter, det är en prommenadtotalt 200m MAX. Jag va dyngsur när jag kom hm igen.....

De jag hoppas på är att jag slipper ta mig ut i likadant väder imorn, när jag ska till och från jobbet,... de har jag verkligen ingen lust med. Jag vill avsolut inte stå å vänta på nån buss i ösregn,  men sån tur lär jag väl inte ha..... eller va tror ni ?

Nu ligger jag hemma i soffan å kollar på hitta hem. Väntar mest på att TVn ska slå över till Canal plus, å matchen mellan Kalmar FF - AIK

Kvällens match är super viktig ! Visserligen så är alla matcher viktiga, men om KFF vinner ikväll så har dom verkligen dragit ifrån i toppen, å AIK tappar ytterligare mark i kampen om guldet.....

För ovanlighetens skull så är jag hemma å kollar matchen, men de e faktistk rätt skönt, med tanke på vädret..... Dessutom är jag så galet trött, så de är skönt att få ligga i soffan hemma å kolla,.....

Nu har sändningen börjat, å de verkar som att vädret där nere är helt okej, å de e ju bra de,.... för de blir sällan bra/rolig fotboll när vädret är uselt.....
Regn har ju en tendens att göra planer dåliga, å jag vet av erfarenhet hur svårt och jobbigt det är att spela på vattensjuka planer.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback