Inte ordagrant,..

men något åt de hållet känns de som..... vill inte, men de känns så rätt ofta just nu... =(



Orup - Någon måste gå

Jag tror du tänker gå din väg
Det märker jag på dina steg
Går du ut genom vår dörr
Blir inget mer som förr
Jag önskar att du kunde se

Jag har så svårt att tänka mej
Att leva livet utan dej
Men hur svårt det än är
Är det ingen ide
Jag kommer aldrig ändra mej


Varje steg vi gått
Har vi gått tillsammans
Du och jag
Varje mil tillsammans
Varje dag
Men vi ledsnade till sist
Och jag vet att det finns

Ingen som vi kan klandra
Vi lever med oss själva men vi bor med varandra

Jag borde vara ledsen men jag börjar förstå
Att någon måste gå
Någon måste gå

Någon måste gå

Det kommer kanske någon dag
Då vi kan glömma allt vi sa
Men det dröjer länge än
Tills du blir mer än vän
Jag hoppas att du får det bra

Men hur jag önskar att
Filmen slutar lyckligt
För en gångs skull
Bara riktigt lyckligt
För våran skull

Låt oss byta regissör
För jag vet att det finns

Ingen som vi kan klandra
Vi lever med oss själva men vi bor med varandra
Jag borde vara ledsen men jag börjar förstå
Att någon måste gå
Någon måste gå

Någon måste gå

När du varit borta i tusen år
Och jag bara fortsatt så gott det går
Säg kommer du sakna mej då ibland
Finns det någon annan hand i din hand

När du varit borta i tusen år
Och jag bara fortsatt så gott det går
Säg kommer du sakna mej då ibland
Finns det någon annan hand i din hand

Det finns Ingen som vi kan klandra
Vi lever med oss själva men vi bor med varandra
Jag borde vara ledsen men jag börjar förstå
Att någon måste gå
Någon måste gå....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback