Ilskan har lagt sig lite, å nya tag med träningen...

Nu har ilskan från gårdagens derby lagt sig något,... men jag känner fortfarande en lite irritation som ligger på lur,.....
De verkligen suger att förlora poäng på ett sånt sätt som igår. Jag förstår inte alls vad som ska behöva hända för att man ska avbryta en match. Ska de behöva gå så långt att någon skadar sig allvarligt, eller ännu värre, dör ?! Jag fattar inte!

Dagen har förflutit lååååångsamt, men ändå har den gått fort, märkligt de där..... men men.... Jag va iväg till Globen för att sätta in pengar på kontot, A hade nån räkning som skulle betalas.... å jag skulle ändå iväg dit,.. så kunde lika gärna göra det.... Skulle förbi SATS å säga upp mitt medlemskap, för jag har lixom inte råd. Jag har knappt varit på gymmet å tränat på månader,.. nån enstaka gång här å där..... men ingenting kontinuerligt.... så jag har insett att jag måste säga upp de.... de kostar trots allt 525kr/månaden, pengar som jag behöver.....
Nu ska jag kolla på Högdalshallen och Huddingehallen, å kolla vilket som verkar bäst.... fördelen med Högdalen är att de tar 10min dit, men Huddinge är inte så mkt längre bort, tidsmässigt, men de är ju inte gång avstånd,...samtidigt så skulle jag kunna fixa min cyckel, å då kan jag ta den till Huddinge,... dessutom så har jag vänner som tränar i Huddinge, och en som förmodligen ska börja träna där.... Å kunna träna tillsammans med vänner är ju verligen en fördel... på många sätt.....Det lutar åt Huddinge... men först ska jag kolla priser å sånt.....

Just nu ligger jag å kollar på En prinsessas dagbok..... haha, lagom söt,  å töntig =P


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback