home again,....

så skönt att vara hemma ! å bara göra ingenting.....

Egentligen så borde jag plugga, för jag har en tenta den 18 som jag bör göra,.... men jag är bara så slut i kroppen och knoppen,....

Å nu kom A hem....*suck*
Älskar honom, men jag behöver få vara ensam ibland, utan att får höra hur stökgig jag är, å att jag ska sätta på mig kläder,.... jag har ingen lust att sätta på mig kläder, tycker de e sååå skönt att ligga i underkläder på soffan med en skön filt,.... men de e tydligen inte okej...... helst så ska jag stå å laga mat eller städa eller nått sånt,... å har han gjort nått så ska han ha en medalj,..... jag vet inte hur länge jag pallar leva så,.....

Jag är stökig, JA VET DET !  Men han är minst lika stökig han,...
 problemet är bara de att han är hemma på dagarna mer än mig, å struntar helt enkelt i att diska undan efter sina luncher,.....

Näe nu pallar jag inte skriva mer,... blir bara irriterad..... ska ta en dusch, sen tror jag betsämt att jag ska ta en prommenad,... eventuellt.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Virre

Hej gummsibumms.....

Det är bara att ringa om du känner för att prata av dig. jag lyssnar....

kram kram

2008-08-07 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback