Helgen i bilder...

 
För att inte hela Enköping skulle behöva lyssna till lilla Ws illtjut, så fick hon smaka glass av mamma....



Min snusdosa höll henne sysselsatt en rätt lång stund... =)



Det tog lååååång tid, men sen sov hon så sött... =)


Nu ligger jag hemma i min soffa,.. sååå sköönt !!!! Känner att jag skulle behöva både duscha å käka mat,... men just nu så pallar jag inte..... Nyss regnade det ute, men nu skiner solen.... Imorn jobbar jag, så då lär ju solen skina heeela dagen.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback