Saknaden är STOR !

Ligger ensam hemma,.... =(
Älsklingen är kvar på sitt landställe, å kommer hem igen imorn....

Jag vill ha honom här NUUUUU!!!!

De e så galet ensamt utan honom, nu när vi har de sådär underbart bra 90%av tiden så vill ja ha honom hos mig hela tiden ! Även om jag fattar att de inte är genomförbart,..... och troligtvis så skulle de inte vara bra heller... Men de betyder ju inte att jag inte vill ha honom här nu......
Vi sågs knappt innan jag drog iväg till Enköping... så jag saknar honom enormt mycket nu !


 Min underbara sambo

De känns faktiskt helt underbart att sakna honom..... ja vet att de låter skumt,.... men vi har ett kämpigt år bakom oss, när vi bråkat mest hela tiden,... och de har varit nära att vi gått skilda vägar,.... även om de aldrig har gått så långt som att någon av oss tagit sitt pick och pack å dragit,.... men de har hängt i lufte, så att säga..... Å jag har inte riktigt kunnat sakna honom när han inte varit hemma,..... utan tyckte faktiskt att de va rätt skönt,.... för då bråkade vi inte,....däremot så va de ju inte kul om han va ute hela natten med polarna å inte hörde av sig...... så där höll vi på i nästan 1år,... *suck* från och till.....   Själklart va inte allt dåligt under den här perioden, då hade vi nog inte varit tillsammans idag..... men vi klarade oss igenom stormen.
Å nu är de helt underbart igen !
Själklart är vi inte alltid sams, men vilket par är det ? Men oftast så blir inte dessa smågräl och diskussioner till enorma bråk,.... SÅ SKÖNT !!!

Så nu saknar jag honom helt vansinnigt mycket ! Å även om de e jobbigt, så är de helt underbart att känna att jag saknar honom..... =)

Jag är så innerligt glad att vi fortfarande är tillsammans, och så vansinnigt glad att vi trots allt har valt att stanna hos varrandra.....

Älskar honom så enormt mycket ! om möjligt mera nu än innan året av bråk......
Han är verkligen så underbar, å jag kan bara hoppas att vi aldrig mer hamnar i den onda spiralen, jag tror inte att vi kommer det,.... Vi har gått igenom så mycket tillsammans, och jag känner att vi är starkare och säkrare tillsammans nu än tidigare... 
  
Vi två på Djurgårdsfärjan

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback