enklare liv...?

snart kommer A hem, å då ska de göra pizza,....*mums* är egentligen inget större fan av pizza, men hemmagjord pizzar är lixom aldrig fel,... då har jag ju precis vad jag själv vill på,... de mesta är egentligen godare, vilket är konstigt,... men men så tycker jag =) men så är jag skum....

sen lär jag sitta framför datorn resten av kvällen, precis som jag gjort typ heeela dagen,....haha

jag har diskat det mesta, jag har inte städat i övrigt,.. men jag pallade lixom inte de i dag.... de va fan sjukt jobbigt att diska,... å de va inte ens mkt disk...!

A ska plugga när han kommer hem, så han kommer barrikadera sig i köket,... vilket faktiskt är framsteg mot när han på fullaste allvar menade att jag skulle befinna mig i typ sovrummet, för han va ju faktiskt först i v-rummet.....
ni kan ju hajja att jag vart arg!!!!!!
hans motivering va några av gångerna, joda de hände fler än 1gång, de va att jag ju kunde plugga i sovrummet.... MEN HALLÅ!!!! sen när pluggar jag utan musik???

jaja nu håller han sig i köket från början,.. å de gör ju onekligen mitt liv enklare,.....
men ni som följt bloggen, både denna å den förra, (metrobloggen/saraholmen) vet att mitt liv inte är så enkelt,... inte hellt förhållandet till A är det bästa,... men jag vill verkligen få de att fungera....Älskar honom ! men om de inte händer nått snart, så kanske man måste kasta in handuken,...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback