ekonomin går inte ihop

Idag har jag varit i stan med C och lilla W. Vii käkade på ett pyttelitet ställe på Söder, C har varit där tidigare när hon jobbade i närheten. Maten var SUPER GOD! å ägaren lika trevlig =) lilla W charmade allt å alla som kom i hennes väg, så henne får vi ha i koppel när hon blir större.... Dejta får hon göra när hon blir 60, tidigast =P

Sen prommenerade vi till gamla stan, för att köpa glass på västerlånggatan, de vart varsin gammeldags SÅ HIMLA GOTT!!! Jag va skyldig lite pengar så jag pyntade glassen, sen tog vi våra glassar å gick ner å satte oss vid strömmen å åt vår glass =)

Vid halv 4 började vi röra oss mot södra station, så idag har vi prommenerat en heeel del =) Sen vare bara å vänta på att D skulle komma från jobbet. Jag tog bussen från Älvsjö, till centrum för att hämta ut min jacka, som jag förövrigt inte är heelt nöjd med, men jag har inte bestämt mig för om jag ska returnera eller om jag ska byta till en större storlek...... får se hur jag gör,... för den e ju onekligen fin.....så måste ta mig en funderare....

Tanken va ju att åka till träningen idag,... men så blir de inte .... jag kom hem i god tid, men sen fastnade jag med räkningar å sån skit,... jag har inte fått mitt CSN, å kan inte se att jag är registrarad i skolan system heller, vilket betyder att jag inte lär få mina pengar imorn direkt....*suck* så kul när man har massa räkningar...... HELVETE !!!!! jag får inte ihop ekonomin alls. Kanske skulle ta å råna en bank eller nått..... eller så köper jag en trisslott å hoppas att jag vinner massa miljoner....

Nu ska jag käka mat, sen ska jag ta en runda i spåret, så får jag lite träning iaf.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback