du är vad du äter...

ligger i soffan just nu å kollar på Du är vad du äter måste erkänna att jag tycker de är ganska underhållande,.. inte sååå lärorikt, men ibland så kan de ju vara så att man får nya förslag på maträtter, å de e ju ALLTID kul =)

Jag är sååå medveten om att jag för tillfället äter URUSELT. Jag har nästan inte ätit några grönsaker de senaste veckorna.... å de SUGER ! Jag är verkligen såååå sugen på grönsaker å en smaskig sallad med massor av avocado, champinjoner, gurka, majs å annat gott....*mumma* men så lär de inte bli,...... jag har inte råd att köpa grönsaker, har typ inga pengar alls,..... så de får bli konserv och frys grönsaker några dagar till...... men jag är ändå inte heeelt under isen för vad jag äter,....jag vet ju vad jag håller på med, å vad jag måste göra.... men jag kan inte köpa grönsaker om jag inte har råd... de e enkel mattematik......

Måste laga mat till imorn snart oxå.... jobbigt värre.....

Ska snart forstätta med disk och städning hemma,... de ser för djääävligt ut.... men de ska de bli ändring på.... sen ska jag förbi banken å sätta in, (insättnings-automat), de få stålar jag har,.... Då gör jag inte lika mkt små inköp,... å de e ju bra =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: bella

helloooooo

jo killar som har PMS är fan jobbiga. men det är bara att gilla läget.

Hans semester tog slut igår säker därför han e små sur och allmänt grining hoppas det går över tills i helgen.



Brukar oxå se på vad du äter behöver själv gå ner i vikt men lyckas aldrig ta tag i det.

men jag har testat att baka hennes bröd som hon har haft med i programmet några gånger, tycker det är jätte gott. men det sätter igång magen ganska fint hehe



//Puzzzzzzz

2008-08-12 @ 20:04:14
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback