confused

shit va ja e trött !!! Trots att jag har sovit nästan 12 timmar,... och vaknade av mig själv..... jag tror att den där mag"sjukan" kanske har satt mer spår an jag fattat,....

Imorn SKA jag iaf gå till jobbet,.. de e min sista dag, så de känns ju lite jobbigt att vara sjuk idag.... men ja kan ju inte göra så mkt åt de....

Jag tror verkligen att bägaren är överfull nu,... något måste hända,... men de finns inte tid till diskusion förns nästa vecka,.... å de e verkligen super jobbigt !

Han va riktigt söt igår, när han väl kom hem..... Då hade han vart på väg hem i flera timmar,.... å då räknar jag inte med de 2timmar som det normalt tar från landet.....
Men de e ju så att han har vänner...... eeh What !!!! Jag har oxå vänner, men det betyder inte att jag alltid sätter dem före honom,.... jag verkligen avskyr att alltid få slängt i ansiktet att han minsan har vänner,  som att jag inte har det... ? De e bara de , att jag för flera år sedan "gallrade" bland mina vänner,.. nu har jag bara sånna som jag verkligen litar på kvar, dom andra kallar jag inte för vänner, dom är polare eller bekanta....

jaja inget att göra åt, han vill ju inte ens erkänna att han faktiskt närmar sig 30..... han lever som hans singelpolare gör, å de stör mig nått enormt!!!

Vi får se hur länge vi håller.....
Nu ska jag fortsätta söka jobb =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback