blekfis på soffan

sitter i soffan å glor på Rachel Ray, fick bekräftat de jag iofs redan listat ut, varför jag varit så trött i veckan,.... jupp de har gått en månad sedan jag va trött på samma sätt,... tiden bara rusar i väg !

A gick nyss hemifrån, lät som han skulle kolla tentaressultat, å fika,.. om jag inte minns fel så skulle han träffa sin lillasyrra oxå, lillasyrran är 24, så hon e ju inte så liten.. haha underbar tjej !

Själv ligger jag alltså i soffan, ute regnar det,  så jag är ganska nöjd med att ligga på soffan =P
Har nog tänkt att åka till Högdalen å sola, känner mig som värsta liket !  Så jag behöver piffa till mig med lite färg =P haha de e ju billigt, bara 20kr för 15min, å de räcker gott för min bleka kropp....

måste få ordning lite hemma oxå, å sen ska jag försöka få tag i min moster, lättare sagt än gjort, å kolla om jag kan låna deras tvättstuga nån dag i nästa vecka,... våran tvättstuga renoveras, å den maskinen som står i badrummet, är trasig,.... dessutom så måste jag ha pengar av henne,...

Nu ska jag fortsätta soffliggande, å uppdatera mig i bloggträsket lite =P

See ya later !


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback