ändrade planer

blir ingen utgång för mig =( Jag har sån galen mensvärk, finns inge värre än just den värken,... inte nog med att de gör ont, jag blir helt matt i kroppen oxå,... å gå på krogen då har aldrig funkat, =( inte ens när man var ung å pigg......

så de blir soffan nån timme till, sen ska jag sova.... förutom ibumetin, är sömn de enda som funkar...... tråkigt ? absolut! Samtidigt så betyder de att min kropp fungerar som den ska.... om de någon gång skulle bli aktuellt med barn.....


ska kolla klart på sommarkrysset, sen ska jag sätta på Mordkommisionen som jag började kolla på igår,.....


Hoppas ingen annan ligger med samma värk som mig, för de önskar jag ingen !


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback