regn å rusk...

tråkigt väder men det blir en bra dag ändå har jag på känn....

Jag har sovit dåligt inatt oxå... för vilken dag i ordningen vet jag inte... Alvin har visserligen sovit bra, men han tycker just nu att det är vällingdax redan runt 04 snåret...

Jag har nu tröttnat på att han vaknar av att nappen är borta mitt i natten,  och plockar helt enkelt ut den själv, när han somnat in. Han gnyr i 2 sekunder och somnar sen om. Igår testade jag även att se hur lång tid han faktiskt skriker efter sällskap, jag plockade fram mobilen och ställde timern... det tog totalt 15min sen sov han för natten. Danne ville gå in och trösta, men gjorde som jag sa och lät bli. Ikväll tänker jag göra samma sak igen. Förhoppningsvis så går det ännu fortare, sen får vi ta itu med vällingstiden... jag ser hellre att han vaknar någon timme senare,...



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback