bra dag, dålig natt

Det blev som väntat en riktigt trevlig dag igår. Jag mötte upp Zarah i stan runt 15, sen gick vi å fikade på Hurtigs. En hel del uppdatering och snack om barn blev det, sen tog vi t-banan hem till mig för ännu lite mera fika. Alvin var helt vansinnigt dålig på att vara still, han vill ju helst kravla runt på golvet och utforska världen.

Vi bestämde att vi måste ses hemma hos henne å Mattias i sommar.

Danne tog nattningen, och när jag kom tillbaka efter att följt Zarah till t-banan så sov Alvin i sin säng. Då hade Christer ringt och skulle komma på en fika. Alvin vaknade och tyckte inte alls att det var natt. Vi gav upp ganska snabbt efter att Christer gått, men då med Alvin i våran säng, helt sjövild. Tillslut började han gnugga sig i ögonen så då la vi honom i hans egen säng, och han somnade ganska snabbt.

Sen har jag sovit uruselt inatt, min rygg har inte alls varit samarbetsvillig. Som tur är har jag en sambo som tar tag i vällinggörandet på morgonen. Så jag behöver bara plocka upp odjuret och ge honom flaskan, för att sen stoppa tillbaka honom och somna om själv.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback