stannar inne

Jag hade tänkt att ta mig till Spånga och en sväng in på Rosablå idag, men det var innan smhi stormvarnade...

Varning klass 1 snöfall
  • Stockholm: Snöfall som kan ge 5-10 cm snö fram till eftermiddagen.


Jag hade nog inte tänkt så mycket på det om jag inte hade Alvin... det blir väldigt mycket mer meckande om man ska ut när det snöar eller blåser mycket. Jag har dessutom ingen lust att hamna i något kaos för att bussarna inte kan åka pga halka... Jag stannar hemma och försöker göra lite nytta...

Vi har ett berg av tvätt, och tvättstugan är bokad på måndag kväll... men jag känner att jag skulle kunna tvätta en del hemma.... så det lär bli någon maskin körd idag... ska de nu bli kallt i helgen, så kan det ju vara bra att ha rena underställ....

Det är ju så här man skulle vilja se ut....



Men verkligheten är ju en annan.....



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback