sega dagar

Lilleman och jag hade en riktigt jobbig natt mellan söndag och måndag, vilket gjorde att måndagen blev allt annat än kul för min del... A höll sig nöjd så länge jag var inom räckhåll, och bäst va att sitta i knätt, eller bli buren... Min rygg gjorde ont redan innan jag somnade, och inte blev den bättre av allt bärande...  Danne jobbade sent, trots att han meddelat sin chef att han inte kan jobba över de kommande veckorna, pga min skola. Hans chef tyckte att jag ju kunde plugga på dagen... vilket jag säkert kunnat, om jag nu inte läst matte B. Dessutom så börjar jag teorikursen på körskolan nästa vecka. Dessa båda kurser är slut samtidigt, den ena är det ju inte slutprov i direkt,...

Natten till idag har vi sovit som vanligt, A vaknade på riktigt straxt efter 7, men nöjde sig med att ligga å fnula i sängen... så jag slumrade vidare till 7:40 sedan dess har inte A sovit... han behöver visserligen inte konstant uppmärksamhet... men jag har ju inte direkt lust att ta en dusch eller nått ifall nått skulle hända....



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback