Imponerad

I lördags va vi iväg på 1års kalas. Dante har gått och blivit 1år, och skulle firas.  Jag är inte alls mycket för firande av födelsedagar... Jag ids lixom inte planera, göra tårtor och andra bakverk, det kan ju ha att göra med att jag är på riktigt dålig på att baka, laga mat kan jag, men baka är jag usel på.

Men jag blir imponerad av alla som orkar ta sig tid att styra upp ett kalas.

Detta fick mig och Danne att fundera lite på hur vi vill göra. Vi är sen tidigare överens om att vi inte ska ha ett dop, vi har istället siktat in oss på ett namngivningskalas. Nu har vi börjat fundera på om vi kanske ska skippa namngivningen helt, och istället ta allt när Alvin fyller 1 år.

Vi känner att vi inte orkar boka in och fixa så att vi kan ha namngivning nu i vår....

jaja vi får se hur det blir...

Imponerad av Jenny och Lowe är jag hur som helst !

Bilderna är från Dantes dop.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback