inspirationstripp

Idag blir det en tripp till Bergianska, och Plantagen. Jag är så otroligt sugen på att sätta igång med balkongen. Nu vet jag hur jag vill ha det, och jag har fått OK från Danne. Det kommer bli mycket vitt, och ljusa färger, lite rustik och romantik, fast såklart funktionellt.

Så idag blir det en inspirationstripp till Bergianska, eller kanske mer till Plantagen där. Jag måste ju faktiskt kolla priser, annars finns ju risken att kostnaden skenar... jag vill ha en plan, helst innan jag börjar.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback