snart kör även jag bil

Nu är jag på riktigt på väg till körkortet...

Min snälla mamma betalade. På tisdag ska jag och Danne gå handledarutbildningen, och min mamma ska vara barnvakt.

VINTERPAKETET
10 körlektioner(40 min/lektion)
12 tim teorikurs
Teoribok, provbok & körbok
Fri tillgång till data & pärmövningar
ENDAST 4995:- (gäller februari ut)

JUST NU INGÅR OCKSÅ
Över 1000 teorifrågor på internet
(obegränsat antal test i 3 mån)

Jag vet såklart inte om 10 lektioner räcker... men jag hoppas det...

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: B

de låter bra, tio lektioner räcker om du först tar en lektion sen kör jättemycket och tränar på vad läraren på körskolan säger till dig, låt det gå en eller två vecka mellan varje lektion men försök köra en timme varje dag.. så går det bra. Men med enbart körlektioner måste du ta MÅNGA. Att hantera själva bilen lär du dig bäst på en avskild plats där du kan "leka" lite.. då lär du dig hur bilen reagerar :)

2011-02-23 @ 10:44:17
URL: http://beyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback