change of plans

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Inspirationstrippen får bli av en annan dag... dagens planering blev lite omkullkastad...men men Plantagen står ju kvar, och det är ju inte våg riktigt ännu....

Fick även ett mindre roligt samtal, som jag egentligen bara väntat på... men lite märkligt känns det.... och även lite, jag vet inte om läskigt är rätt ord... men något åt de hållet...

jaja inte något jag ser fram emot, men inte något jag känner att jag kan "tacka nej" till heller...




ändrad



Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback