14 Februari idag....

...vilket betyder att det är AIKs födelsedag i morgon.

Tydligen så är det även "alla hjärtans dag" men det skiter jag faktiskt högaktiningsfullt i. Ni som vill fira gör det. Hemma hos oss firas det inte.

Personligen tycker jag att det känns lite fantasilöst att typ fria, bli tillsammans eller köpa blommor och presenter en dag som denna. En komersiell dag. En dag som butikerna och restaurangerna blir rika på.

Idag ska vi göra så lite som möjligt, och ikväll ska vi till vårdcentralen med Alvin....

Vi gav nämligen upp akuten vid 2 inatt.... då hade vi varit där i 3h, och vi skulle inte komma in på ytterligare 3h.... vi kände att då kan vi lika gärna åka hem så att vi får sova allihop....

Alvin sov i vagnen, och vaknade inte alls, varken vid påklädning, flyttning in i bilen, ur bilen, avklädning och nerbäddning i sängen. Han va rejält trött, och sov som vanligt, men eftersom han inte fått i sig så mkt mat, och nästan ingen gröt alls, så vaknade han och var hungirg vid 4, då hade jag  honom i sängen sedan någon timme, för han hostade så otroligt mkt.

Som tur är vaknade inte Danne, utan han fgick sova tills han skulle till jobbet.

om jag är trött idag ? jotack, men det är smällar man får ta...


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback