kör mot körkort

Nu har jag påbörjat min teorikurs. Va på första lektionen idag, och är ännu inte sådär väldans imponerad av läraren... Han känns ostrukturerad, nervös och kändes inte riktigt bekväm i rollen som "föreläsare". Jag funderade stundtals på om han någonsin öppnat huven på en bil... men det har han säkert gjort...hoppas jag. Han jobbar inte på körskolan och det märktes,... han hade inte helt koll på lokalen,... men han har tålamod, och förståelse för dem som har med sig tolk på kursen... vilket ju såklart kan bidra till det något ostrukturerade och nervösa intrycket... Jag hoppas och tror att nästa tillfälle blir bättre.

Även om jag inte lärde mig något nytt egentligen, så känns det ju alltid bra att känna att man kan något,...

I söndags körde jag och Danne vår första lektion... På grund av sömnbrist under helgen så blev det bara 5-10min på en parkering, men nu är vi igång och det känns riktigt bra.
Jag inser ju såklart att det inte kommer flyta på helt friktionsfritt, men jag litar på Danne, och faktiskt mig själv också. Så detta ska gå.

Skynda långsamt blir devisen vi kör på.


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback