städfredag....

Idag är en bra dag =)

Jag mår faktiskt riktigt bra idag =) Jag va helt slut igår, och somnade straxt efter 22 och sov mer eller mindre hela natten ända till 06 imorse.  Det var riktigt skönt ! Jag vaknade utvilad, slumrade vidare till runt halv 9. Gick upp käkade frukost, ägg och macka med äppeljuice. Börjar bli bra på de där med att äta frukost nu.  Kollade på nyhetsmorgon och kl10 va de dax att gå ner till tvättstugan, där jag fortfarande håller på, nu ska de bara torka och sen upp för att sorteras in i lådor.

Har ätit lunch oxå, de blev avacadosallad =) supergott och nyttigt. Blir sallad till lunch imorgon oxå, men då intas den på jobbet.

Har en del saker att ta tag i efter tvättstugan, som städning och lite inhandling på Willys.

Ikväll blir det fredagsmys, kanske en film och lite grönsaker och dipp.

Frågan är bara vad vi ska äta till middag...


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback