inget nytt jobb =(

så va vi då tillbaka i harvandet jobba lite här å lite där, med betoning på LITE ! jag måste ha ett nytt jobb.

Jag va på intervju hos Academic work i förra veckan, och även sen ute hos företaget som de va tänkt att jag skulle jobba hos. Det lät otroligt lovande, och jag blev typ lovad jobbet. MEN igår ringde de från Academic, då hade de inte lyckats komma överens om vilkoren dem emellan, så företaget valde att inte gå vidare i processen.... så jävla irriterande, för de va ett jobb som jag kände att jag hade klarat av och samtitigt utmanats av.
men men bara att ta nya tag, så idag blir det arbetsförmedlingen, så jag i alla fall kan få a-kassa när jag inte jobbar... å i samma veva så ska jag söka lite fler jobb.

nu ska jag hoppa in i duschen, å sen är det bara röra på sig.... MOT SUMPAN!!!!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback