värmeslag ?

lyckades nästan sova hela natten inatt.... men kan absolut inte påstå att jag är utvilad.....
vi bäddade ut soffan och sov i vardagsrummet, och jag tror att vi båda lyckades somna något så när.... de blev hur som helst mer sömn än de hade blivit i sängen som står i det oliiiiiigligt varma sovrummet....

Det stackars bordsfläkten får arbeta från det att jag kommer hem från jobbet till det att vi går till jobbet morgonen därpå......jag är väldigt sugen på att köpa en AC istället...... men det är ju inte gratis, så måste nog diskutera det med Danne....


Imorgon har jag tid hos BM igen, ska bli intressant att se hur det går... eller ja,... bebis mår bra, så mkt förstår jag, det sparkas hejvilt där inne,... mer eller mindre hela tiden... särskilt då när jag tar det lugnt, eller ska sova... *mutter*

ska dessutom träffa mamma och handla till landet, vi har ju just nu väldigt gemensamt hushåll på landet, så vi står för bil och pengar den här gången, mamma står för inköpslistan.....

För övrigt så håller den här värmen på att ta kål på mig, jag kan inte sova för att de e för varmt, jag svettas som en tok på jobbet, där värmen "bättras på" av fritöser, grillar och sånt, jag kan knappt äta annat än glass och godis, helst choklad och saltlakrits, allt detta gör mig helt snurrig i huvet.... inte så värst skönt att att bli illamående, yr och kallsvettas på tunnelbanan hem,..... om värmen tänker hålla i sig vet jag inte vad jag tar mig till ! Att kallduscha hjälper ju bara en kort stund, sen är det lika outhärdligt varmt igen.....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback