I lägenheten lyser flitens lampa =)



Vi är i full gång med att renovera i sovrummet, de ska målas om helt å hållet, å så småningom ska även nytt golv läggas =) Den här veckan har Danne slipat å spacklat väggarna, jag har hållit mig i köket eller fixat med kläderna... å lite sånt.... jag klarar inte av slipning utan munskydd på grund av min astma (som jag knappt märker av, annat än när de tok-dammar). Idag har jag varit ledig, så jag har precis som vi bestämde innan, tvättat taket och startat målningen,... första lagret är nu målat, å håller som bäst på att torka.... hoppas bara att alla luftbubblor lägger sig.... *håller alla tummar å tår*

 

      






Ska straxt sätta igång med middagen oxå.... de blir typ hamburgare.... hemmagjorda såklart =) funderar på om jag ska vara abitiös å knata iväg å köpa bröd,.... eller om jag ska be Danne att köpa de på vägen hem..... de lutar åt de sista...
ska sortera tvätt och laga mat så de e klart tills han kommer hem....känns som att de blir liiiite tight att knata antingen till centrum eller Willys oxå.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback