äntligen hemma

Borta bra, men hemma bäst.

Vill passa på att tacka Anna och Janet som haft mig som inneboende de senaste veckorna.
TACK tjejer!!!!! Ni har gjort den här tiden mkt lättare !!!

Tack alla andra som varit behjälpliga med allt möjligt !

Ni är guld värda !!!!!!!



Sitter hemma i min lägenhet å väntar på att första tvätten ska bli klar så att jag kan gå ner å slänga i nästa maskin,  å sen är det dax att ta i tu med lägenheten.... känner att jag faktiskt inte behöer börja dammsuga direkt nu på morgonen,... jag har trots allt hela dagen på mig. De ska göras, å de kommer att göras.

De e helt underbart fantastiskt skönt att vara hemma igen ! Ha sovit i sin egen säng är helt underbart !!!!

En av de första sakerna jag gjorde var att möblera om i sovrummet, flyttade på sängen å lite annat, väldigt mkt en symbolhandling för att det är en ny början, och att jag kommer bo här själv. Därefter svabbade jag av möblerna på balkongen för att kunna flytta in bord och soffa i köket ( A tog med sig sitt matbord) , så nu har jag ute-möbler inne =P riktigt skönt faktiskt,... Så de som behövs nu är en soffa till v-rummet (lär ju finnas billiga å bra på bocket) och en TV som ag ska köpa av en polare =) känns kanon ! Är inte ett dugg orolig för att jag ska leva som i en lagerlokal (ser ut som de nu i v-rummet) än så länge så saknar jag inte att ha TV, en dag som denna så kan de kanske tillåmed vara bra, risken att fastna framför dumburken känns överhängande....... med tanke på att jag AVSKYR att städa.... *haha* men idag så ska de TOK städas. De ska sopas, dammsugas å svabbas, alla bänk- och bordytor ska våttorkas, tvätten är redan igång, å sen ska den vikas in på sin plats.

Får se vad som händer ikväll, de är lockande att åka in på "smaka på stockholm" å dricka lite öl, men de beror ju lite på vädret..... Regnar det så är de ju inte så kul att sitta ute å dricka öl..... jaja de löser sig under dagen =)

Hade gärna tagit itu med balkongen idag oxå,... men de väntar jag med tills det är strålande sol, och man VILL vara därute =P



Måste bara visa en bild.

Så här fint kan de vara i stockholm.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback