en skön fredag

jahopp så har vi varit på våran första lägenhetsvisning....

Vi va å kollade på en 2a i Björnboda (Vinsta) å även om området är kanon så va lägenheten inte ens att tänka på...... Den va så märkligt planerad..... en jätte stor hall, men som man inte kunde möblera, litet sovrum, kök utan några egentliga arbetsytor, men med plats för en diskmaskin, v-rummet kändes svår-möblerat, uteplatsen var helt igenvuxen, å inte det minsta insynsskyddad.... badrummet var visserligen stort, å de skulle gå att få in en tvättmaskin, det fanns en stor klädkammare, på det stora hela kändes lägenheten bra mycket mindre än den jag har i Hagsätra, trots att det till ytan skiljer nästan 10m2

just nu är han i Blackeberg för att skriva på pappren om uppsägning, så snart är han kvitt sitt ex även på den fronten.... å de känns så skönt ! Är så vansinnigt trött på att hon ringer stup i kvarten om småsaker..... känns som att hon fortfarande inte har accepterat att det är slut, och att han har valt mig......
Jag är inte det minsta orolig för att han ska gå tillbaka till henne, men de skulle vara skönt att slippa hennes evinnerliga ringande.....

Ja vet att jag å A fortfarande är skrivna i Hagsätra, och att det med största sannolikhet kommer vara så ett tag till,... skillnaden är att han å jag inte pratar med varandra mer än om sånt som vi måste prata om,... typ att han ska hämta post, eller hur vi ska lösa boendefrågan när hans 2:a hands kontrakt går ut.... Det är inte så att vi är direkt ovänner, men vi är inte heller vänner,.... däremot så försöker vi lösa det på ett så vuxet sätt som möjligt....

Ikväll ska vi till hans kusin Fia å grilla, å även ta en titt på hennes lya, som hon vill hyra ut =P typ omgående =) Ska bli riktigt trevligt =) Känns som en bra uppladdning för nattens jobbpass..... jobbar mellan 01-05 så jag har inte stägning =) skönt de....måste dessutom komma ihåg att byta ett pass......

jaja nu ska jag softa lite, måste komma på något att äta till lunch oxå.... men de tror jag inte blir några problem... lär bli typ pasta carbonara.....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Lina

fan också jag som hade hoppats på att ni skulle komma riktigt nära mig ;P boendemässigt asså.....

2009-07-10 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback