trist, men nödvändigt

Sådärja =) Nu har jag betalat alla förbannade räkningar.... Ja lite sent kanske, men vissa av mina räkningar går ut på fredag...

De känns ju bra att ha pröjsat dem, däremot så är läsningen på kontot mindre roligt att läsa.,.. Huga !

Jajaj nästa månad har jag inte riktigt lika mkt utgifter så de är ju bra  =)
Den här månaden har jag varit hos tandläkaren, betalat årskortet  å så hade jag lite räkningar som släpat efter sen förra månaden, och någon sen ännu tidigare... men nu är ALLA betalade =)

SÅÅÅ SKÖNT !!!

Åså har jag fått ordning på mina papper oxå, de gör de faktiskt lättare att hålla koll på räkningarna när de är samlade på samma ställe....

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback