Separation och kärlek

Den här dagen går absolut inte till den bästa i mitt liv, men heller inte den värsta....
De har varit jobbigt, A är ledsen, för att vi ska separera. Jag är såklart oxå ledsen, men jag har helt enkelt gråtit klart. Allt som snurrar i hans huvud har redan snurrat många varv i mitt huvud, jag har gråtit, jag har varit förbannad och besviken flera gånger om.
Jag har hunnit fundera på möjliga lösningar så många gånger att jag tappat räkningen, allt det som A nu insett, och mår dåligt över, har jag redan "sörjt". Jag kan helt enkelt inte gråta mer för detta, jag är helt inställd på att vi kommer klara detta, men då krävs det hårt jobb, vi behöver bo var för sig ett tag. För att komma ur våra hjulspår å destruktiva umgänge. Vi behöver få längta efter varandra, å känna att vi måste ta vara på den tiden vi är tillsammans.

Att jag inte gråter nu har inte att göra med att jag är glad elller likgiltig, de är bara så att jag är säker på att detta är den enda lösningen. Jag älskar honom, å vill få detta att fungera.

Just nu så fungerar det inte. Vi är inte på samma sida i boken, men vi närmar oss.
Vi är inte de första paret som flyttar isär för att rädda förhållandet, å vi är troligtvis inte det sista heller. Det är inget roligt beslut, men för oss är det nödvändigt.



Till A:  Jag älskar dig! VI kommer fixa detta ! Det kommer inte bli lätt, men vi ska klara det, tillsammans !




Till mina vänner:

Tack för att ni finns!
Tack för att ni är så raka och ärliga !!

Ni är helt underbara !!!




Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Carina

Vi kommer alltid att finnas där för dig! I alla fall jag! Precis som du finns där för mig!

Ni kommer fixa det, det vet jag!



Älskar dig gumman!

Pussar

2009-02-27 @ 22:41:20
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: bella

det är en tuff tid ni står framför er men ni kommer klara det och nu kanske han satsar lite extra på dig och inte bara skolan (visst skall man sköta skolan men ibland har man ett privatliv oxå) jag vet hur du känner dig men du är stark och ni kommer att klara det //Puzzzzzzzzz

2009-03-01 @ 11:11:47
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Sara

Carina: Tack gumman !

Bella: De kommer inte bli lätt. Men det är redan bättre.Tack !

2009-03-01 @ 19:54:59
URL: http://sholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback