Äntligen fredag!

  • Fredag betyder att jag inte behöver ställa klockan på senast 7 för att gå upp å vänta på att de kanske ringer om jobb.
  • Fredag betyder att de nu är 2 dagars ledigt !
  • Fredag betdyder just nu oxå att de är Let´s dance på TV =)
  • Det betyder oxå att det är Melodifestival i morn =)

Idag innebär de ju oxå att de är "alla hjärtans dag" imorn.... vilket ju betyder att jag kommer bli galen på alla förbannade kärleksfilmer på TV,....


Nog om det....

I eftermiddag / kväll ska jag med mamma till IKEA =) Jag håller på att bli galen på att vi inte har någon vettig skoförvaring hemma..... Skohyllan räcker lixom inte till..... där får de ju MAX plats 6par skor = 3par var. Å jag kan ju säga att vi vi har fler par som vi använder oss av..... Helst skulle jag vilja ha skoskåpet nu,.... för då får man undan alla (förhoppningsvis) jumpadojjor, åså kan man ha mina stövlar å stövletter å sånt i skohyllan.... de skulle vara KANON ! Skulle vilja ha de där fina skåpet oxå, å en stor dörrmatta, för som de e nu så kliver man lixom in å drar in massa grus på golvet... å de e mindre kul..... dels så ser de förtääskigt ut, å man släpar med sig gruset runt i resten av lägenheten.....

Men vi får se vad vi kommer hem med......

Jag ska även ta mig in på Mio å kolla hur mkt de skulle kosta att (om man kan) köpa ny klädsel till soffan,.... för jag är sjuuuukt trött på färgen på våran soffa.... Jag vill ha en ljus, typ grå eller nått,.... måste kolla bordet jag hittade där oxå....  Hoppas det är lika fint som jag tror,.... sen får vi se när jag kan köpa de... men de borde ju inte vara inom en allt för avlägsen framtid,.... för nu får jag ju lön =)

Ska kolla efter gadriner oxå.... för nu har vi haft samma gardiner i v-rummet sedan vi flyttade in..... Å nu känner jag att jag vill ha ett fräsht rum med varma å fräsha toner.... (orange, rött, gult, grönt) Samma gäller för köket där vill jag uppdatra gardinerna, även om jag gillar den som är där nu....

oj de vart rätt mkt ser jag... inte för att jag tror att jag kommer köpa allt idag,... men någonstans måste man ju börja,... å kolla är ju en bra början....


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback