Underbara höst, nu vill jag bli vuxen

ligger i soffan å känner att de gör ont i både huvet å ryggen,...*suck* kollar ut å ser att himlen är så där vackert blå, sen vrider jag på huvet å ser ett stort grått moln, å inser att de verkligen är höst.... UNDERBART!!!!!!!

Jag älskar hösten !
Jag älskar att slippa svettas ihjäl bara för att jag inte står i en kall dusch,... jag älskar min höstkläder, murriga mysiga färger, å snygga skor =P jag älskar att ligga i soffan med e skål popcorn, kolla på en film å bara ha stearinljus som ljuskälla =)
I LOVE IT

De jag inte gillar är nu när man kappt vet vad man ska ta på sig,... eller jo egentligen så är de inget problem,.. OM man har en bra jacka, de har ju såklart INTE jag..... jag väntar på att min ska komma på posten......

Dessutom så har jag inga pengar,... jag försöker hitta ett jobb, så att jag ska slippa plugga,.. för plugga vill jag absolut inte göra, i alla fall inte där jag pluggar nu, (Södertörns högskola Turismprogrammet) I HATE IT ! Jag är ingen pluggmänniska, å till på köpet så trivs jag inte i skolmiljöer, jag ogillar starkt studenter, trots att jag själv är en, jag tillhör den monioriteten av studenterna som inte alls vill umgås med klassen på fritiden, som inte vill hänga med på kårfesterna, kort sagt, jag vill inte leva studentliv. Jag har redan vänner å känner inte att jag behöver fler, jag har UNDERBARA vänner ! Vänner som jag verkligen litar på ! Jag har redan gått igenom den där grejen med att ha vänner som man festar med, å jag har ingen lust att gå igenom de igen, jag gallrade bland mina "vänner" för några år sedan, å jag är nöjd med de vänner jag har,.... vist om jag träffar någon som jag klickar med, så är de ju inte så att jag dissar bara för att, men jag känner inte att jag har ork att skapa massa nya vänner samtidigt,... de orkar jag bara inte..... jaja hur som.... jag vill iaf inte fortsätta plugga på SH, jag vill ut i arbetslivet å tjäna pengar, å kunna planera mitt liv, veta vad jag får på kontot den 25e, å att jag får de den 25e, jag vill kunna ta ut "semester" för att åka bort, jag vill bli vuxen! jag vill slippa be mamma om pengar för att klara räkningarna, jag vill klara mig själv. jag vill kunna gå ut med gummorna utan att få ångest för att jag aldrig har egna pengar, å blir bjuden hela tiden.....

Nu ska jag fortsätta med mitt jobbsökande ! Wish me luck!

Om de e någon som kan rekomendera mig ett jobb, eller kanske har ett jobb till mig i bakfickan, så hör gärna av er =)

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback