Rise and shine...

eller ja,... de sista vetja inte,.....

Jag vaknade till lite när A gick upp i morse, men han höll sig tystare än normalt, vilket ju betyder att han lyssnat på mig när jag sa att jag inte vill bli väckt vid 7 om jag inte ska gå upp då....

Jag vaknade trots allt före klockan idag, å de e faktiskt mkt skönare att vakna av sig själv istället för en skrällande mobil....=)

Känner mig hyffsat utvilad, å grymt laddad och förväntansfull inför dagen och kvällen!
De ska som vanligt bli kul att träffa C och lilla W, alltid kul =)

Å de ska bli kul att gå på Hockey, nästan alla gummorna kommer, M kommer inte av förklarliga skäl, hon bor i västerås, CÅ har jag inte pratat med för min lur har inte varit igång, är de förövrigt fortfarande inte, men ska ringa Comviq om några minuter.  B kommer men har med sig hela familjen (sambo M och son L) så hon lär inte hänga med in i Puben så mkt, men de e kanon att hon kommer =)

Nu ska jag ringa till Comviq, å hoppas på att jag har en fungerande mobil inom 1timme....

Vad tycker ni om nya bakgrunden? Let me know

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.
Postat av: Elisabeth

Jättesnygg!!!!!



Ska bli sjukt roligt att träffa alla igen!

2008-09-17 @ 14:21:15
URL: http://www.nogg.se/elisabethpetersen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback