Underbart, rent helvete...

Min helg har varit helt underbar, och samtidigt ett rent helvete =P
I lördags städade vi hela lägenheten, A får nån knäpp när de ska komma folk, å blir skitstressad för att de inte är skinande rent. Jag är inte riktigt lika nojjig,... så vi spenderade typ hela eftermiddagen med att städa och bråka..... As stresströskel är galet låg, å när han är stressad blir han ruggigt lätt irriterad....*suck* men men vi städade å när han ätit så vart han så där mysig igen... haha

Sen kom Janet straxt innan 5, vi käkade å A satt å snackade med oss lite i köket,... medans jag lagade klart maten. De va riktigt trevligt =) är inte så ofta jag får se den sidan av honom, men jag ÄLSKAR den sidan,...

Sen drog ja å Janet till Solna för att kolla på fotbollen, UNDERBART !!! Vi hade skitkul å träffade massa roliga människor... vissa kommer vi säkert aldrig mer att träffa, andra känner vi sen tidigare.

Jag kom hem runt 2, liiiite rund under fötterna.... A va vaken å vi låg å pratade ett tag, så himla mysigt ! På söndagen vaknade jag runt 8, låg å försökte somna i typ en timme, sen gav jag upp å gick å la mig på soffan,... jag har skitsvårt att sova när jag är bakis,... jobbigt ? vansinnigt ! men men, vid 11 gick A upp, jag tog vägen förbi toan, sen gick ja å la mig en stund. Nån timme senare ringer As mobil, å han kommer in å undrar om jag orkar med att hans syster kommer förbi. Hon har inte sett lägenheten, hon flyttade till Örebro i samma veva som vi flyttade hit. Jag tyckte de verkade super att M kom förbi, så vi plockade undan från dagen innan, jag vilade mellan varven,... sen drog A upp å mötte sin syrra, å köpte mat, pizza till sig å burgare till mig =) Vart såååå glad när jag såg att han köpt burgare till mig, han ringde å frågade om jag vill ha nått, men hade ingen lust att gå till grillen.... men de gick tydligen bra =)

Vi käkade å M kollade lägenheten, å våran enorma soffa... hon passade på att låna de första 3 delarna av Rejseholdet oxå =P sen prommenerade vi till Älvsjö, bussen hade nyss gått å de va fint väder. När vi lämnat av M vid bussen prommenerade jag å A hem igen =) sen hade vi de supermysigt hela dagen =) De va verkligen en superbra dag!

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback