VÄLKOMNA

Nu har jag flyttat hit ! De tog visserligen lite tid från de att jag började pula med designen, men nu är jag så pass nöjd att jag vågar släppa in er :)

Jag sitter för tillfället ute på Vs landställe, jag, V, C och lilla W ska spendera helgen här ute, å hoppas så klart på bra väder,....
Just nu är de mat på G.  Eller maten sköter sig själv ett tag till =P

Hoppas att ni gillar bloggen, de finns säkert saker jag missat, eller bara inte tänkt på,... men kom gärna med en kommentar =)

Ha en super helg ! De tänker jag ha.

Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback