älskade höst!

ja, jag han ju inte med min ena buss, såklart,... men de va väntat,... å andra sidan så va de den andra bussen som va viktig... å jag hade en dryg halvtimme mellan så de blev en prommenad till Älvsjö, vilket va riktigt skönt =) vädret är perfekt för promenader. inte för varmt inte för kallt =)

Jag älskar hösten !

Älskar mina mysiga tröjjor å jeans, som faktiskt inte är så himla kul att ha på sommaren.

Sommaren är bra för då är folk lediga, å man har tid å ork att ses =) 

Ikväll är planen att mysa ner mig i soffan, med leande ljus bra film eller bok och musik, vad de blir beror på om A är hemma eller inte.....

Kan tänkas att jag tar en sväng med tvättsvampen oxå, handfat och badkar behöer en rengöring... så de kan tänkas att jag tar tag i de.... ska fixa mat oxå.... men vet itne vad jag vill ha.... hm... jobbigt de där,.....men nått gott ska jag nog få till =)


Kommentarer
Dessa kommentarer kommer INTE att publiceras:

¤ anonyma och/eller person angrepp
¤ reklam för egen eller annans blogg
¤ reklam för att delta i någon tävling eller någon annan reklam.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback